Depersonalization Support Forum banner
1 - 6 of 6 Posts

· Registered
30 Posts
Hello to everyone. My name is Angelo, i'm 20 years old and i suffer from derealization and depersonalization since 2013, blame cannabis. My Life was totally ruined from It. I tried to have a normal Life til 2014, when i had a Psychotic breakdown. Now the psychosis is gone but derealization and depersonalization are so strong that i can't do anything, even meet somebody at home is really hard for me. The only think that keeps me Alice is the Hope of a cure.
Well, What Can i say? Nice to meet you all! :)

· Registered
6 Posts
Ho sofferto e soffro ancora, (molto di meno adesso) di dpd da 2 anni e mezzo ma sono riuscito a procurarmi questi due medicinali via amici (spacciatori si intende), e ti assicuro che mi hanno cambiato la vita, il naltrexone mi fa risentire il mio corpo come se fosse il mio e la ritalina mi toglie la derealizazione. L’ho subito detto al mio psichiatra e quindi ha deciso di prescrivermeli. Senti per il naltrexone quello che potresti fare se il tuo medico non te lo vuole prescrivere è: vai da un generalista e gli dici che vuoi smettere di fumare e gli parli del naltrexone che in teoria è un medicinale per smettere di fumare che però aiuta col dpd e poi vedi. Per la ritalina non ti saprei aiutare, dovresti conoscere qualcuno che te la sappia procurare. Buona fortuna.

1 - 6 of 6 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.